پرسیدن سوال‌ها به روش‌های جدید از هوش مصنوعی در جستجو - فرا اپلای

آموزش تخصصی هوش مصنوعی و برنامه نویسی

لوگو فرااپلای

پرسیدن سوال‌ها به روش‌های جدید از هوش مصنوعی در جستجو

آموزش پرسیدن سوال

گوگل : در طول سال‌ها ما به‌طور مداوم Google Search را بازسازی کرده‌ایم تا بتوانید سؤال خود را به هر شکلی که می‌خواهید بپرسید، چه یک پرسش را تایپ کنید، با دوربین خود جستجو کنید یا به سادگی یک ملودی را زمزمه کنید.

توانایی‌های پیشرفته هوش مصنوعی برای گسترش آنچه جستجو می‌تواند انجام دهد، ضروری بوده است و مدل Gemini ما که برای جستجو سفارشی شده است، توانایی ما را در کمک به مردم برای کشف بیشتر وب و دنیای اطراف آنها- بهبود بخشیده است. در واقع، افرادی که از AI Overviews استفاده می‌کنند، بیشتر از جستجو استفاده می‌کنند و از نتایج خود راضی‌تر هستند. و Google Lens اکنون برای تقریباً 20 میلیارد جستجوی بصری در هر ماه استفاده می‌شود و به مردم کمک می‌کند آنچه را که با دوربین یا روی صفحه می‌بینند جستجو کنند.

امروز، ما با برخی از مهم‌ترین به‌روزرسانی‌های جستجوی خود تا به امروز، با استفاده از هوش مصنوعی برای گسترش چشمگیر نحوه کمک Google به شما، از یافتن دقیقاً همان اطلاعاتی که نیاز دارید تا کاوش در هر کنجکاوی که به ذهنتان خطور می‌کند، یک جهش بزرگ رو به جلو انجام دادیم.

روش‌های جدید جستجوی آنچه می‌بینید (و می‌شنوید)

از زمان پیشگام شدن در جستجوی بصری سال‌ها پیش با Lens، ما با استفاده از آخرین پیشرفت‌های خود در هوش مصنوعی، به تکامل این تجربه ادامه داده‌ایم. اوایل این سال، ما هوش مصنوعی مولد را در Lens ادغام کردیم، بنابراین می‌توانید دوربین خود را بگیرید، یک سوال بپرسید و یک AI Overview با اطلاعات مورد نیاز خود همراه با لینک‌هایی برای یادگیری بیشتر دریافت کنید. در حال حاضر، مردم این تجربه را بسیار مفید می‌دانند. این ویژگی باعث افزایش استفاده کلی از Lens شد، زیرا مردم برای دریافت کمک در مورد سوالات جدید و پیچیده‌تر بازگشتند.

پرسش‌های Lens اکنون یکی از سریع‌ترین انواع پرسش در جستجو هستند و کاربران جوان‌تر (سنین 18-24) بیشترین تعامل را با Lens دارند. اکنون، ما ویژگی‌های بیشتری را به Lens معرفی می‌کنیم تا جستجوی دنیای اطراف خود را حتی آسان‌تر کنیم.

درک ویدیو در  Lens:  ما قابلیت‌های درک ویدیویی خود را در I/O پیش‌نمایش کردیم و اکنون می‌توانید از Lens برای جستجو با گرفتن یک ویدیو و پرسیدن سوال در مورد اشیاء متحرک که می‌بینید استفاده کنید. فرض کنید در آکواریوم هستید و می‌خواهید در مورد برخی ماهی‌های جالب در یکی از نمایشگاه‌ها بیشتر بدانید. Lens را در برنامه Google باز کنید و دکمه شاتر را برای ضبط در حالی که سؤال خود را با صدای بلند می‌پرسید، مانند «چرا آنها با هم شنا می‌کنند؟» نگه دارید. سیستم‌های ما معنای ویدیو و سؤال شما را با هم ترکیب می‌کنند تا یک پاسخ جذاب برای شما تولید کنند.

قابلیت‌های جدید Lens

پرسش‌های صوتی در Lens، گزینه پرسیدن سؤال با صدای خود در هر زمان که با Lens عکسی می‌گیرید در دسترس است. فقط دوربین خود را باز کنید بگیرید، دکمه شاتر را نگه دارید و هر چیزی که در ذهن شماست را بپرسید، همانطور که به چیزی اشاره می‌کنید و از دوست خود در مورد آن می‌پرسید. ورودی صوتی برای Lens اکنون در سراسر جهان در برنامه Google برای Android و iOS، برای پرسش‌های انگلیسی در دسترس است و پاسخ را میدهد.

به‌روزرسانی‌های Lens برای کمک به خرید آنچه می‌بینید

ما همچنین خرید دنیای اطراف خود را با Lens آسان‌تر می‌کنیم. سال‌هاست که می‌توانید از Lens برای یافتن محصولات بصری مشابه از خرده فروشان در سراسر وب استفاده کنید. اما از این هفته، اکنون صفحه نتایج بسیار مفیدتری را مشاهده خواهید کرد که اطلاعات کلیدی در مورد محصولی که به دنبال آن هستید، از جمله بررسی‌ها، اطلاعات قیمت در میان خرده فروشان و مکان خرید را نشان می‌دهد.

به عنوان مثال، فرض کنید در فرودگاه یک کوله پشتی را دیدید و می‌خواهید یکی برای خودتان خریداری کنید. فقط عکسی بگیرید و Lens مدل‌های پیشرفته هوش مصنوعی ما و Google Shopping Graph را که دارای اطلاعات بیش از 45 میلیارد محصول است، گرد هم می‌آورد تا مورد دقیق را شناسایی کند. بنابراین می‌توانید در مورد هر چیزی که توجه شما را جلب می‌کند بیشتر بدانید و در لحظه خرید کنید.

 

روش جدید شناسایی آهنگ‌هایی که می‌شنوید

چه در یک ویدیو هنگام اسکرول در رسانه‌های اجتماعی، در یک فیلم که در حال تماشا هستید یا در وبسایتی که از آن بازدید می‌کنید، با آخرین به‌روزرسانی Circle to Search، می‌توانید بلافاصله آهنگ‌هایی را که می‌شنوید بدون تغییر برنامه جستجو کنید. و ما Circle to Search را با آخرین نسخه اندروید به کاربران بیشتری میرسانیم، چیزی که اکنون در بیش از 150 میلیون دستگاه اندروید در دسترس است.

صفحه نتایج جستجوی شما، سازماندهی شده با هوش مصنوعی

این هفته، ما صفحات نتایج جستجو را که با هوش مصنوعی در ایالات متحده سازماندهی شده‌اند، راه‌اندازی کردیم. اکنون شما یک تجربه تمام صفحه را مشاهده خواهید کرد، با نتایج مرتبط که فقط برای شما سازماندهی شده‌اند. می‌توانید به‌راحتی محتوا و دیدگاه‌ها را از سراسر وب، از جمله مقالات، ویدیوها، انجمن‌ها و موارد دیگر، همه را در یک مکان ببینید.

اتصال بیشتر به بهترین‌های وب

ما می‌دانیم که مردم می‌خواهند برای بسیاری از سوالات خود مستقیماً به منبع اصلی مراجعه کنند. با هوش مصنوعی در جستجو، ما روی کمک به مردم برای کشف محتوا و دیدگاه‌ها از طیف گسترده‌ای از منابع در سراسر وب تمرکز کرده‌ایم.

در آزمایش‌های خود دیده‌ایم که این تجربه بهبود یافته باعث افزایش ترافیک به وب‌سایت‌های پشتیبانی‌کننده نسبت به طراحی قبلی شده است و مردم به‌راحتی می‌توانند سایت‌های مورد علاقه خود را بازدید کنند. بر اساس این استقبال مثبت، از امروز، ما این تجربه را در سطح جهانی به تمام کشورهایی که AI Overviews در دسترس هستند، گسترش می‌دهیم.

علاوه بر این، همانطور که در Google Marketing Live به اشتراک گذاشتیم، ما با دقت در حال آزمایش تبلیغات در AI Overviews برای پرسش‌های مرتبط هستیم. دیده‌ایم که مردم تبلیغات مستقیماً در AI Overviews را مفید می‌دانند زیرا می‌توانند به سرعت با مشاغل، محصولات و خدماتی مرتبط ارتباط برقرار کنند.

ما مشتاق هستیم این تجربیات را به افراد بیشتری در سراسر جهان بیاوریم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *