تحصیل رشته مدیریت در اتریش - فرا اپلای

آموزش تخصصی هوش مصنوعی و برنامه نویسی

لوگو فرااپلای

تحصیل رشته مدیریت در اتریش

تحصیل رشته مدیریت در اتریش

اگر به تحصیل در رشته مدیریت دانشگاه های اتریش فکر می کنید، لازم است بدانید که بسیاری از دانشجویان بین المللی این رشته تجربه تحصیل در خارج از کشور را در دانشگاه های این کشور عالی ارزیابی کرده اند و استاندارد بالای محیط آکادمیک در دانشگاه های اتریش و همچنین کلاس های دانشجو محور و روش های تدریس، دانشگاه های کشور اتریش را برای ادامه تحصیل در رشته مدیریت ایده آل کرده است.

در ادامه این مطلب از سایت فرا اپلای اطلاعات کاملی از شرایط و دانشگاه های برتر کشور اتریش برای تحصیل در رشته مدیریت، ارائه خواهد شد. تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

درباره رشته مدیریت

مدیریت از حیاتی ترین عوامل در عملیات تجاری است و در هر صنعت و هر شرکتی به منظور بهره وری و سودآوری بیشتر مجموعه، به مدیریت نیاز است. رشته مدیریت از رشته های مهم برای دانشجویان جهت یادگیری در دانشگاه است و به دانشجویان آموزش می دهد که چگونه رفتارهای سازمانی را درک کنند، در دیگران انگیزه ایجاد کنند و بر آنها تاثیر بگذراند و در نهایت تمام این عوامل منجر به سودآوری بیشتر شرکت یا سازمان شود.

در دنیای تجارت مدرن و پر رمز و راز، تحصیل در رشته مدیریت به شما کمک می کند که در یک بازار رقابتی پر از نامزدهای واجد شرایط، مهارت های رهبری و مدیریتی بهتری داشته باشید یعنی دقیقا همان چیزی که شما را از دیگران متمایز کند. فرقی نمی کند که کارآفرین باشید یا به تازگی دانشگاه را شروع کرده باشید، تحصیل در رشته مدیریت آینده شغلی شما را بهبود می بخشد و مطالعه مدیریت، ابزارها و مهارت‌ های مورد نیاز برای به دست آوردن موقعیت‌ های رهبری، رهبری شرکت خود و همچنین مدیریت موثر تیم ‌ها، افراد و سازمان ‌ها را در اختیار شما قرار خواهد داد.

با این توصیفات، واضح است که مدیران در هر زمینه و سازمانی ارزش دارند و و مدیر خوب کسی است که باعث پیشرفت یک شرکت شود ولی یک مدیر خوب از ابتدا مهارت های مدیریتی را بلد نیست و با تحصیل در دانشگاه آموزش می بیند. آن دسته از مدیرانی که تجربه و تحصیلات کافی ندارند، می توانند عاملی برای ورشکست شدن شرکت باشند به همین دلیل بحث آموزش بسیار مهم است

چرا تحصیل رشته مدیریت در اتریش

یکی از مهم ترین دلایلی که شما را برای تحصیل رشته مدیریت در کشور اتریش تشویق می کنیم، پیشرفت شغلی شما در این کشور پس از فارغ التحصیلی است. اگر با تحصیلات و تجربه کاری فعلی خود هیچ پیشرفتی ندارید و در شغل فعلی تان صعود و ارتقا درجه نداشته اید، تحصیل این رشته در اتریش به شما کمک می کند که نقش چالش ‌برانگیزتر و رضایت ‌بخش‌ تری را ایفا کنید و مدرک کسب و کار دانشگاه های اتریش شامل دوره های متمرکز مدیریت همانند بلیطی برای صعود به رتبه ها و دستیابی به موقعیت مدیریتی رویایی شما خواهد بود.

برای رسیدن به یک شغل در حوزه مدیریت باید مدرک تخصصی داشته باشید که شما را برای رهبری موثر یک تجارت آماده کرده باشد. برای مثال مدرک مدیریت بازرگانی بر روی موضوعات کلیدی مدیریتی مانند بودجه بندی و برنامه ریزی، کارآفرینی، بازاریابی، امور مالی، تجارت الکترونیک و … تمرکز دارد و سایر گرایش ها از جمله مدیریت مالی، مدیریت صنعتی، مدیریت منابع انسانی و … موضوعات دیگری را پوشش می دهند.

در دانشگاه های اتریش گرایش های مختلف رشته مدیریت در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی تدریس می شوند و برخی از دانشگاه های این کشور جزو برترین های جهان هستند. با تحصیل در دانشگاه های اتریش فرصت دسترسی به برترین آموزش ها و امکانات تخصصی در رشته تحصیلی خود خواهید داشت و زیر نظر بسیاری از اساتید برتر جهان، مشغول به تحصیل خواهید شد.

علاوه بر اینها، اتریش برای دانشجویان بین المللی خود شرایط زندگی مناسبی را فراهم می کند و دانشجویان امکان اشتغال به کار همزمان با تحصیل نیز دارند. همچنین هزینه زندگی در این کشور به تناسب میزان درآمد مردم، مناسب  است

دانشگاه های ارائه دهنده گرایش های رشته مدیریت در اتریش

گرایش های مختلفی از رشته مدیریت در دانشگاه های اتریش ارائه می شوند که مدیریت بازرگانی، کارآفرینی، مطالعات مدیریت جهانی، مدیریت منابع انسانی، مدیریت بازاریابی و … از جمله آنها هستند.

کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (M.B.A) دانشگاه وین اتریش

کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (M.B.A) در دانشگاه وین اتریش ارائه می شود و دانشجویان در زمینه هایی مانند امور مالی، منابع انسانی، بازاریابی، استراتژی و مدیریت عملیات آموزش می ببیند.

چیزی که مدرک M.B.A را از سایر مدارک کارشناسی ارشد متمایز می کند، آموزش همتا به همتا است که شامل تعامل میان دانشجویان و افراد موفق تجاری می باشد. تحصیل رشته M.B.A در اتریش یک فرصت عالی برای ایجاد شبکه های تجاری جدید است و مدرک دانشگاه وین اتریش به شما کمک می کند که یک فارغ التحصیل حرفه ای در کسب و کار شوید و این مدرک شما را برای گام بزرگ بعدی در حرفه تجارت آماده می کند.

با تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی مقطع کارشناسی ارشد می توانید در مشاغل پر طرفدار کشور اتریش از جمله مدیر محصول، مشاور کسب و کار، مدیر خدمات سلامت، مدیر مالی، مدیر بازاریابی و … مشغول به کار شوید، البته شما می توانید یک کارآفرین نیز شوید و کسب و کار موفق خود را راه اندازی کنید.

تحصیل رشته مدیریت در اتریش

کارشناسی ارشد روابط بین الملل دانشگاه وین اتریش

علاوه بر رشته مدیریت بازرگانی، رشته روابط بین الملل نیز در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه وین اتریش ارائه می شود. روابط بین الملل که شاخه ای از رشته مدیریت است، به مطالعات تعامل میان دولت ها، ملت ها و سازمان ها در زمینه هایی مانند سیاست، اقتصاد و … می پردازد. شخصی که از رشته روابط بین الملل فارغ التحصیل می شود می تواند به عنوان مشاور سیاسی، متخصص اطلاعات، تحلیلگر منافع بین المللی، کارشناس روابط عمومی، متخصص بازاریابی بین المللی و …. مشغول به کار شود.

این رشته برای دانشجویانی که به یادگیری مسائل مهم در مقیاس جهانی علاقه دارند، مناسب است و اگر شما هم به مسائل جهانی اهمیت می دهید و به دنبال تحصیل در بهترین دانشگاه رشته روابط بین الملل هستید، دانشگاه وین اتریش گزینه ایده آلی برای شماست.

لیستی از رشته های مدیریت ارائه شده در دانشگاه وین اتریش به شرح زیر هستند :

  • مدیریت بازرگانی (کارشناسی ارشد)
  • تجزیه و تحلیل کسب و کار (کارشناسی ارشد)
  • انفورماتیک بازرگانی (کارشناسی ارشد)
  • حقوق تجارت (کارشناسی ارشد)
  • مدیریت بازرگانی بین المللی (کارشناسی ارشد)
  • مدیریت بازرگانی (کارشناسی – با آزمون ورودی)
  • انفورماتیک بازرگانی (کارشناسی – با روال آزمون ورودی)
  • مدیریت بازرگانی بین الملل (کارشناسی – با روال آزمون ورودی)
  • و ..

دانشگاه وین اتریش در رتبه 151 رتبه بندی دانشگاه های جهانی QS قرار دارد و بیش از 14 هزار دانشجوی بین المللی در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند. همچنین زبان تحصیل در دانشگاه وین به زبان آلمانی است و باید مدرک زبان معتبر برای پذیرش در این دانشگاه ارائه دهید.

رشته تجارت و مدیریت بین المللی دانشگاه دانشگاه اینسبروک

علاوه بر دانشگاه وین، دانشگاه های دیگری نیز گرایش های رشته مدیریت را ارائه می دهند که از جمله آنها دانشگاه اینسبروک است. رشته تجارت و مدیریت بین المللی در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه تدریس می شود و دانشجویان با تحصیل در این رشته به درک درستی از شیوه های مختلف مدیریت کسب و کار در سراسر جهان می رسد.

تحلیل گر مالی، مدیر منابع انسانی، اقتصاد دان، تحلیل گر سیاست و …از جمله مشاغل پیش روی دانش آموختگان رشته تجارت و مدیریت بین المللی است و شما به عنوان کارشناس این رشته چالش های جهانی که پیش روی شرکت ها قرار دارند را مشاهده خواهید کرد و به مرزهای بین المللی، تجارت، اقتصاد جهانی و نحوه مذاکره با فرهنگ های مختلف دیدگاه پیدا خواهید کرد. این رویکردها برای حل مسئله، موجب گسترش جهان بینی شما شده و به شما در درک دیدگاه های مختلف کمک خواهد کرد.

با توجه به اینکه برنامه های تحصیلی رشته مدیریت در دانشگاه های اتریش متعدد هستند و بررسی تمام آنها در این مطلب نمی گنجد، پیشنهاد می شود برای اطلاع از سایر دانشگاه هایی که این رشته را در گرایش های مختلف ارائه می دهند، با مشاوران مجموعه فرا اپلای ارتباط برقرار کنید تا کامل تر راهنمایی شوید.

تحصیل رشته مدیریت در اتریش

مدارک مورد نیاز برای تحصیل در رشته مدیریت در اتریش

دانشجویان بسیاری در تلاشند که از دانشگاه های اتریش پذیرش بگیرند اما این دانشگاه ها فقط دانشجویانی را که مدارک کامل داشته باشند را پذیرش می کنند که مدارک به شرح زیر می باشند :

  • مدارک شناسایی
  • ویزای تحصیلی کشور اتریش
  • عکس پاسپورتی رنگی
  • مدارک مربوط به مقطع تحصیلی قبلی (دیپلم برای مقطع کارشناسی، لیسانس برای مقطع کارشناسی ارشد و فوق لیسانس برای مقطع دکتری تخصصی)
  • ریز نمرات مقطع تحصیلی قبلی
  • مدارک مشخص کننده توانمندی مالی شما برای زندگی و تحصیل در اتریش
  • مدارک مشخص کننده محل اقامت شما در اتریش
  • انگیزه نامه
  • توصیه نامه
  • مدارک مربوط به مقالات علمی شما
  • مدارک مربوط به سوابق پژوهشی، تحقیقاتی و شغلی شما
  • مدرک زبان مورد تایید دانشگاه با حداقل نمره قابل قبول

تمام مدارک فوق باید ترجمه شده به دانشگاه ارسال شوند و فقط در تاریخی که دانشگاه در نظر گرفته است، فرصت ارسال مدارک را دارید.

سخن آخر

شما عزیزان با مطالعه این مطلب از شرایط کلی تحصیل رشته مدیریت در اتریش و دانشگاه های برتر ارائه دهنده این رشته در اتریش مطلع شدید. توصیه می شود برای راهنمایی بیشتری در زمینه های مشاوره اپلای، نحوه دریافت ویزای تحصیلی، نحوه ترجمه و ارسال مدارک و …. با مشاوران ما در مرکز مشاوره تحصیلی فرا اپلای ارتباط برقرار نمایید.

5 پاسخ

  1. سلام وقت بخیر

    من ارشد الکترونیک (کارشناسی الکترونیک )دارم و الان می‌خوام برای ارشد در دسته مدیریت دانشگاه وین اقدام کنم آیا امکان پذیرش با مدرک لیسانس من وجود داره ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *