درباره ما - فرا اپلای

آموزش تخصصی هوش مصنوعی و برنامه نویسی

لوگو فرااپلای

درباره فرا اپلای

آکادمی فرا اپلای مرجع کامل آموزش اپلای و اخذ پذیرش تحصیلی با هدف ارائه آموزش و خدمات به تمامی دانشجویانی که قصد اپلای و ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارند، توسط دکتر حمیدرضا فراگردی راه اندازی شد.
کار ما در فرا اپلای ارائه خدمات مشاوره در گروه های تحصیلی تخصصی، مشاوره مقاله نویسی و مشاوره اپلای می باشد. آموزش به عنوان محور اصلی خدمات فرا اپلای می باشد و مجموعه فرا اپلای با برگزاری دوره ها و کارگاه های تخصصی مورد نیاز برای یک اپلای موفق، به دانشجویان در راستای موفقیت در اهداف خودشان کمک می کند.

همچنین این مجموعه با داشتن اپلیکنت های موفق در رزومه اپلای خود، صفر تا صد اخذ پذیرش تحصیلی را برای دانشجویانی که قصد اپلای و اخذ بورسیه تحصیلی را دارند را در قالب خدمات اپلای برای دانشجویان انجام می دهد.

چرا آکادمی فرا اپلای؟

آکادمی فرااپلای توسط جمعی از اساتید دانشگاه و محققین ارشد تحصیل کرده در اروپا تاسیس شده که هدفش آموزش مهارت های تخصصی و کاربردی با رویکردی نوین است.

  • دانش و تخصص بالا 

از آنجا که مدرسین و مشاورین فرااپلای از اساتید دانشگاهی و محققین ارشد دانشگاهی هستند با استفاده از متدهای پیشرفته آموزشی و علم روز دنیا و استفاده از ابزارهای به روز دوره های آموزشی تخصصی و کاربردی پربازدهی را برگزار میکند.

  • تجربه کافی

از آنجا که مدرسین و مشاورین فرااپلای خودشان این مسیر را طی کرده و سابقه تحصیل و کار در صنعت اروپا را داشته و همچنین آکادمی فرااپلای چندین سال در این حوزه فعالیت نموده پس در کنار دانش کافی تجربه بالایی هم دارد. 

  • خدمات گسترده 

     آکادمی فرااپلای در 4 حوزه زیر فعالیت چشمگیر و موثری دارد :

    1. آموزش برنامه نویسی کامپیوتر و هوش مصنوعی که خود شامل چندین دوره و بوت کمپ و وبینار میباشد.
    2. مهارت های مرتبط با اپلای تحصیلی و مقاله نویسی
    3. مشاوره های اپلای تحصیلی و کاری
    4. مشاوره های تخصصی رشته کامپیوتر و آی تی
  • قیمت مناسب 

نه تنها بساری از خدمات و آموزش های فرااپلای به صورت رایگان ارائه میشود بلکه برای دوره ها و مشاوره های فرااپلای که رایگان هم نیستند سعی در ارائه قیمت مناسب برای محصولات میباشد تا دانشجویان از سراسر کشور بتوانند از خدمات ما بهره مند شوند

  • پشتیبانی و اعتماد

در تمام مسیر کسب مهارت، آموزش های تخصصی و مشاوره ها چه برای دانشجویانی که قصد ورود به بازار کار در ایران را دارند و چه برای دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل و یا کار در خارج کشور را دارند در کنار شما هستیم و تمامی خدمات مورد نیاز شما را فراهم میکنیم. همچنین برای بسیاری از دوره ها و بوت کمپ ها پشتیبانی هفتگی رایگان با تیم فرااپلای در نظر گرفته شده است.