10 مورد از بهترین رستوران های کشور آلمان | فرا اپلای

آموزش تخصصی هوش مصنوعی و برنامه نویسی

لوگو فرااپلای

معرفی رستوران‌های مهم کشور آلمان

بهترین رستوران های آلمان

یکی از لذت‌بخش‌ترین تجربه‌های سفر یا اقامت در یک کشور خارجی، رستوران گردی در آن کشور است. آلمان به‌عنوان یک کشور اروپایی اصیل، دارای تنوع بی‌نظیری از انواع غذاهای گیاهی، غذاهای دریایی، استیک و فست فودها و خوراک‌های بومی است. خلاقیت در تغییر رسپی ها و افزودن چاشنی‌های متنوع به غذا توسط سرآشپزان معروف آلمانی، باعث شهرت جهانی غذاهای این کشور شده است. علاوه بر غذاها، نوشیدنی‌ها و دسرهای متنوع می‌توانند تجربه منحصربه‌فردی از رستوران گردی در آلمان را برای شما رقم بزنند.

جالب است بدانید در رستوران‌های مختلف آلمان نه‌ تنها غذاهای اصیل آلمانی بلکه انواع غذاهای اروپایی و حتی آسیایی سرو می‌شوند. در ادامه لیستی از بهترین رستوران‌ های آلمان را ارائه می‌دهیم.

بهترین رستوران‌ های آلمان

در شهرهای مختلف آلمان رستوران‌های بزرگ و کوچک زیادی وجود دارند. در اینجا لیستی از رستوران‌های سه شهر بزرگ آلمان یعنی برلین، مونیخ و هامبورگ ارائه‌شده است.

رستوران باندول سور مر ( Bandol sur Mer)

رستوران باندول سور مر یکی از رستوران‌های شناخته‌شده برلین، پایتخت تاریخی آلمان است. اگر دوست دارید در آلمان طعم غذاهای لذیذ فرانسوی را با رسپی خلاقانه تجربه کنید، این رستوران بهترین گزینه است. منوهای این رستوران انواع مختلفی از غذاهای دریایی و گوشتی را ارائه می‌دهند.

در Bandol sur Mer فضا کاملاً صمیمانه و آرام‌بخش است و احساس رسمیت به میهمانان منتقل نمی‌شود. تمام مواد اولیه مورداستفاده در این رستوران به‌صورت ارگانیک و از طریق مردم محلی تهیه می‌شود. ماهی‌ها و مواد اولیه انواع خوراک‌های دریایی به‌صورت روزانه از ماهی گیران خریداری می‌شود و سبزیجات و سایر مواد اولیه کاملاً ارگانیک هستند. سرآشپزهای این رستوران دستور پخت های مبتکرانه و چاشنی‌های متفاوت را در دستور کار خود قرار داده‌اند و غذاهایی باکیفیت و منحصربه‌فرد به میهمانان تقدیم می‌کنند.

 

رستوران لیمان (Liman)

چه برای گردش به آلمان سفر می‌کنید و چه در دیگر شهرهای این کشور اقامت دارید، احتمالاً آوازه جاذبه‌های هامبورگ به گوشتان رسیده باشد. رستوران لیمان هامبورگ رستورانی متفاوت است که تنوع بی‌نظیری از غذاهای دریایی را ارائه می‌دهد. در این رستوران می‌توانید انواع مختلفی از سبک‌های پخت را تجربه کنید. در رستوران لیمان غذاهای دریایی متناسب با انواع ذائقه‌ها طبخ می‌شود. اگر عاشق غذاهای دریایی هستید این رستوران برای شما پیشنهاد‌ شگفت‌انگیز دارد. شما می‌توانید با انتخاب آیتم‌های ترکیبی رستوران لیمان از سرو چندین مدل غذای دریایی در قالب یک پرس غذا لذت ببرید.

لیمان

رستوران لیف (LEAF)

اگر در جست‌وجوی یک رستوران با آیتم‌های صرفاً گیاهی هستید تا طعم غذاهای گیاهی آلمانی را تجربه کنید، رستورانLEAF بهترین گزینه است. این رستوران در هامبورگ و در محله Boulder واقع‌شده است. در رستوران LEAF انواع غذاهای گیاهی با رسپی های آلمانی و بین‌المللی عرضه می‌شود. حتی اگر گیاهخواری را دوست ندارید، با ورود به این رستوران و چشیدن آیتم‌های گیاهی خلاقانه آن تجربه‌ای هیجان‌انگیز کسب خواهید کرد. غذاهای این رستوران از مواد اولیه کاملاً ارگانیک تهیه‌شده است و برای افرادی که رژیم‌های خاص دارند کاملاً مناسب هستند.

 

 

رستوران اسفیر (sphere)

در آخرین طبقه از مرتفع‌ترین برج آلمان در شهر برلین یک رستوران گردان با چشم‌انداز منحصربه‌فرد وجود دارد. این رستوران چشم‌اندازی شگفت‌انگیز از پایتخت آلمان را از ارتفاع تقریباً دویست متری در دسترس میهمانان قرار می‌دهد. علاوه بر طراحی ویژه و چشم‌انداز دیدنی، در این رستوران انواع غذاهای آلمانی و بین‌المللی باکیفیت بالا طبخ می‌شود. منو این رستوران شامل آیتم¬های متفاوتی از نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های باکیفیت است.

 

رستوران مسترز هوم (Masters Home)

این رستوران در یک عمارت باشکوه و مجلل با معماری اصیل آلمانی واقع‌شده است. برای تزیین این رستوران از ترکیبی متفاوت از پنل های چوبی، شیشه‌های رنگی و تزیینات دیگر استفاده‌شده است. در این رستوران آیتم‌های متنوعی از غذاهای اصیل آلمانی و غذاهای بین‌المللی معروف سرو می‌شوند. این رستوران دارای چندین اتاق قدیمی است و افراد می‌توانند هر اتاق را بسته به تعدادشان انتخاب کنند. نمای مجلل و فضای دل‌نشین در کنار غذاهای باکیفیت این رستوران را به یکی از رستوران محبوب آلمان تبدیل کرده است.

 

رستوران دالمایِر (Dallmayer)

رستوران دالمایر در مونیخ یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های آلمان است. در این رستوران منوی متنوعی از انواع غذاها، نوشیدنی‌ها و دسرهای خوشمزه ارائه می‌شود. تزیین و دورچین باسلیقه غذا در رستوران دالمایر اشتهای شما را برای خوردن غذاهای خوشمزه آن دوچندان می‌کند. منو این رستوران همواره در حال به‌روزرسانی است و آیتم‌های بسیار متنوعی را شامل می‌شود.

 

 

رستوران رت اسکلر (Ratskeller)

اگر در سفر به آلمان از مونیخ بازدید می‌کنید یا مقیم این شهر هستید، بازدید و سرو غذا در رستوران Ratskeller را در اولین فرصت امتحان کنید. این رستوران یک رستوران اصیل و با قدمت در مونیخ است. شما می‌توانید در تجربه‌ای رؤیایی به دل تاریخ و معماری کهن آلمان از غذاهای لذیذ این رستوران لذت ببرید. در این رستوران انواع غذاهای محلی و لذیذ آلمانی با بالاترین کیفیت و دستور پخت اصیل ارائه می‌شوند.

 

رستوران شویا (Shoya)

شویا رستورانی نسبتا کوچک در مونیخ آلمان است که در آن انواع غذاهای ژاپنی طبخ می‌شود. اگر می‌خواهید در آلمان تجربه‌ای جالب از طعم اصیل غذاهای ژاپنی را کسب کنید، این رستوران گزینه‌ی مناسبی است. در این رستوران انواع غذاهای دریایی و فست فودهای ژاپنی باکیفیت بالا طبخ می‌شوند. کارکنان این رستوران برخوردی صمیمانه دارند و تمام آیتم‌ها را درنهایت آراستگی و با تزیین و دورچین زیبا به مشتریان عرضه می‌کنند. انواع سالادها و نودل های متفاوت این رستوران شهرت زیادی دارند.

 

رستوران گریل رویال (Royall Grill)

رستوران گریل رویال در مجاورت رودخانه اسپری برلین مکانی است که می‌توانید خوشمزه‌ترین استیک‌های اروپایی را سرو کنید. در این رستوران انواع متفاوتی از بهترین استیک‌های آلمانی، فرانسوی، استرالیایی و… طبخ می‌شوند. شما می‌توانید در فصل تابستان در کنار سرو این استیک های خوشمزه از مناظر طبیعی اطراف رستوران و تزیینات زیبای فضای داخلی آن لذت ببرید.

 

رستوران گِلَس(Gelass)

اگر در پایتخت آلمان هوس خوردن غذاهای اصیل آسیایی را داشتید، می‌توانید به رستوران گلس بروید. این رستوران یک سرآشپز آسیایی دارد و انواع غذاهای اصیل کشورهای مختلف را با بالاترین کیفیت طبخ می‌کند. منو متنوع و فضای دل‌نشین از جاذبه‌های این رستوران آسیایی در برلین، پایتخت آلمان است.

 

رستوران‌های ایرانی در قلب آلمان

خوشبختانه رونق صنعت رستوران‌داری در کشورهای اروپایی این امکان را فراهم کرده است که در بیشتر قسمت‌های اروپا غذاهای اصیل ایرانی در دسترس باشند. در آلمان چندین رستوران بزرگ و کوچک وجود دارند که می‌توانید غذاهای ایرانی را با همان عطروطعم اصیل در آن‌ها پیدا کنید. این رستوران‌ها برای ایرانی‌های مقیم آلمان که مدت طولانی در این کشور هستند، مثل یک ماشین زمان عمل می‌کنند و به آن‌ها اجازه می‌دهند که طعم اصیل غذای ایرانی را در قلب اروپا بچشند. در اینجا سه مورد از بهترین رستوران‌های ایرانی کشور آلمان را به شما معرفی کرده‌ایم.

رستوران پرسپولیس

رستوران پرسپولیس یک رستوران نسبتا کوچک در برلین است. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای اصیل ایرانی را با مخلفات کامل سرو کنید. از دیزی ایرانی گرفته تا انواع کباب‌ها و غذاهای محلی ایران همگی در رستوران پرسپولیس قابل سفارش هستند. این رستوران فضایی صمیمانه و دل‌نشین دارد و یک پاتوق عالی برای ایرانیان مقیم آلمان است.

رستوران کیش فرانکفورت

این رستوران هم یکی دیگر از رستوران‌های ایرانی در آلمان است. فضای این رستوران به‌گونه‌ای هنرمندانه طراحی‌شده است. تمام دیوارها و فضای رستوران با ابیاتی از شعرهای مولانا و دیگر شاعران بزرگ ایران تزیین‌شده است. در این رستوران منو متنوعی از انواع غذاها و نوشیدنی‌های اصیل ایرانی ارائه می‌شود.

رستوران شاندیز

نه‌تنها در پایتخت بلکه در اغلب شهرهای بزرگ آلمان رستوران‌های ایرانی مشهوری وجود دارند. رستوران شاندیز یک رستوران اصیل ایرانی در مونیخ آلمان است. این رستوران دارای دکوراسیونی به سبک نئو کلاسیک و منویی متنوع از غذاهای ایرانی است. این رستوران نه‌تنها در بین ایرانیان ساکن مونیخ بلکه در بین آلمانی‌ها هم طرفداران زیادی دارد.

رستوران گردی در آلمان یکی از هیجان‌انگیزترین تجربه‌های سفر یا اقامت در آلمان است. انواع مختلفی از غذاهای بومی و اروپایی در رستوران‌های آلمان سرو می‌شوند. تنوع بالای آیتم‌های گیاهی، دریایی، گوشتی و… پیدا کردن غذا برای هر ذائقه را آسان می‌کند. در شهرهای بزرگ آلمان رستوران‌های آسیایی و ایرانی هم وجود دارند که غذاهای اصیل منطقه خود را طبخ می‌کنند. در این گفتار چند رستوران در شهرهای برلین، مونیخ و هامبورگ که از نظر منو غذایی و دکوراسیون مشهور هستند به شما معرفی شد.

یک پاسخ

  1. با عرض سلام و ادب خدمت عزیزان.
    دوستان من فقط مزاحم شدم که از بزرگواران بپرسم کارفرمای آشنایی دارید جهت اپلای کردن از طریق آوس بیلدونگ یا خیر؟ برای دخترم میخواهم. حالا یا برای بانکداری یا آشپزی یا آرایشگری. رشته علوم بانکداری خوانده. البته الان ترم آخرش را داره پاس میکنه و معدلشون هم بالای 18 میباشد و در آخر هم قصد دارد در بانک استخدام شود و آوس بیلدونگ بانکداری برود. چون حوصله ادامه تحصیل را ندارد. برعکس برادرش که برای خواندن ارشد و ماندن در المان اقدام کرد و از اردیبهشت امسال هم وارد آلمان و دانشگاهش شد . حالا اگر از ابتدا آوس بیلدونگ بانکداری جور شود که چه بهتر. اما اگر برای آشپزی و آرایشگری و غیره هم جور شود , در آنجا بعد از یکسال , به رشته بانکداری تغییر رشته میدهد …فقط مهم قبول شدن اپلای و گرفتن تاییدیه از یک کار فرما میباشد و گرفتن ویزا از سفارت میباشد. در ضمن در این راه هزینه هم میکنم اگر کارفرما و آشنایی را معرفی کنید. البته الان هم بیکار ننشسته و خیلی وقت است که دارد اپلای میکنه ولی متاسفانه تا الان نتیجه نگرفته اند. با تشکر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *